Tuesday, 23 September 2014

cactusKU!!!



aHah!! spe knl pokok cactus??!! Eh, ooopppsss,,,,assalamualaikum gaiisss !! (xcited terlebeyh punye pasal :3)

Ok, nie ceq na habaq mai ke hangpa semo pasai pokok yang sgt unik iaitu CACTUS !!!

hahaha..korang sume kenai dok??!! jgn risau, kte tgok gmbr dlu...





yg dkt ats2 tu,,cactus yg memang biase kte nmpak dkt mne2 je...TP,, ade jgak cactus yg lg cantik berwarna-warni sebab dah dikacukkan dengan pokok lain. Ce tgok kt bwh nie..




haaa!! cantikkannn??!!..memang cantiiik sangatt!!




# WALAU BERDURI TETAP KUSAYANG

alkisahnya begini, hri tu ktorg ade laa pergi jenjalan ke Kundasang. So, singgah satu nurseri ni kt tepi jln..bnyk sgt bunga cantik. ade ros n mcm2 lg..rse nak beli semua je bwk blk umah.. : l

Tapi, beli gak ah satu pokok cactus sbb senang ckit na jge..(kononnya laa..) sbb duduk hostel kan..

Bru second day, die dah layu dkt sblh bawah die. cactus yang kte bli tu die lain ckit tau,,die mcm lily ckit kott..hah ??!! yeke??..ntah laa en,,tatau na describe.

rpe2nye,,die ade tips untuk penjagaan kaktus ni.. Alahaiii~ igtkn senang na jge,,tp....eh, saba dlu jom tgok tips penjagaan cactus dlu !!


MEH, BUKAK LINK KT SINI...



So,,hrp2 laa cactus kte nie panjang umonye ye...Amiiinnn...!!!



okayyy,,,genaiddd olllss!! ZZzzzz....

No comments:

Post a Comment