Tuesday, 16 September 2014

WHAT THE FEELING !!!




korg pernah tak terasa mcm lost kdg2??
mesti ade kan...same here..TT_TT
akan ade satu mase tu ble kte rse sgt jauh dr Allah..
asyik lagho dgr lagu2 yg ntah pape en,, buat pulak bnde2 yg takde faedah...yg tak de bwk manfaat langsung n juz for fun jaa..

THEN,,ble dgr blk lagu2 nasyid ni,, msti rse nak nangis sbb mmg perasaan tu tak dpt nak digambarkan seolah-olah Allah tu sedang tarik kite dr trus terleka dgn hal dunia je..SEE ??!! actly,,itu adalah salah satu cara Allah tunjukkan kasih sayang DIA pada kita hamba-Nya yang selalu leka n alpa..


SO, ACTLY NAK SHARE LAA SATU NASYID FEVRET NIE..HEHE xD


SEGENGGAM TABAH

-in-team-

Bertali arus dugaan tiba
Menakung sebak airmata
Namun tak pernah pun setitis
Gugur berderai di pipi

Tidak ditempah hidup sengsara
Suratan nasib yang melanda
Menongkah badai bergelora
Diredah bersendirian

Bagaikan camar pulang senja
Patah sayapnya tetap terbang jua
Sekadar secicip rezeki
Buat yang sedang rindu menanti
Segenggam tabah dipertahankan
Buat bekalan di perjalanan
Kau bebat luka yang berdarah
Kau balut hati yang calar 


Telah tertulis suratan nasibmu
Derita buatmu ada hikmahnya
Terlukis senyum di bibir lesu
Tak siapa tahu hatimu

Biarpun keruh air di hulu
Mungkinkah jernih di muara
Biarpun jenuh hidup dipalu
Pasti bertemu tenangnya 



Senilagu : Fadzli Far East Senikata : ITO Lara (Gurindam Entertainment) Hakcipta : Inteam Records Sdn. Bhd. Penerbit : Fadzli Far East Susunan Muzik : Firdaus Mahmu


KLAU NAK LG BEST,,JOM TGOK YOUTUBE !! ><

No comments:

Post a Comment